Irodai adminisztrátor

Amennyiben szívesen csatlakoznál egy kisvállalkozáshoz, ahol az adminisztratív teendők ellátása és az ügyfelekkel való kommunikáció illetve kapcsolattartás az elsődleges feladat, akkor várjuk a fényképes önéletrajzodat. Munkavégzés helye: Balassagyarmat Munkavégzés ideje: 8-16 óráig, hétköznap (heti 40 óra) A munkakör betöltéséhez szükséges: - középfokú végzettség - számítógépes ismeretek - jó kommunikációs készség - precizitás - ügyfélorientált magatartás - problémamegoldó képesség Jelentkezni kizárólag fényképes önéletrajzzal lehetséges, melyet az alábbi e-mail címre várunk: [email protected]

Megosztás:

FIGYELEM!

- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.