Irodai asszisztens (XI ker)

Az INFOSZOLG Kft., osztrák tulajdonú, budapesti székhelyű, fejlődő vállalkozásának erősítésére, irodai asszisztenst keresünk, határozatlan időre. -Feladatok-: Iroda asszisztensi tevékenység ( iroda működtetése, nyilvántartások vezetése, jelentések elkészítése, ) Értékesítési adminisztráció, asszisztencia (ügyviteli rendszer használata, ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások kezelése, számlázás stb.) Könyvelői, vevői (pénzügy), anyaházi kapcsolattartás.(bonyolítókkal) -Elvárások-: Német társalgási szintű (középfokú) nyelvtudás Középfokú számítógép ismeret, ügyviteli programokban való jártasság -Várható egyéb tevékenység-: Kisebb alkatrészek, részegységek, készletek kezelése, értékesítése. Meglévő és új vevők kapcsolattartásához, ill. kiépítéséhez szükséges marketing tevékenység -Előny-: Irodavezetői tapasztalat KulcsSoft ügyviteli rendszer ismerete -Amit kínálunk-: Versenyképes jövedelem Stabil, hosszú távú munkalehetőség Irodavezetőség lehetősége Osztrák családi vállalkozás, nyugodt, kiegyensúlyozott munkakörnyezet -Munkavégzés helye:- Budapest, XI. kerület, Sasad -Jelentkezés-: Fényképes önéletrajzzal, „INFOSZOLG ASSZISZTENS” tárgy megnevezéssel, az [email protected] e-mail címen.

Megosztás:

FIGYELEM!

- Soha ne fizessen előre az eladónak, ha nem ismeri.
- Még ha az eladó fel is fedi személyes adatait vagy bankszámlaszámát, ez nem védi meg attól, hogy becsapják.
- Ha lehetséges, kérje el az eredeti számlát, és kérjen egy írásos nyugtát a vásárlásról.
- Ha az eladóval találkozik, ezt nyilvános helyen tegye.